sâmbătă, 11 iunie 2011

Mercator - a novel - SAMPLE

Toate drepturile rezervate Silviu Popescu 2011.


CRISTINA reprezinta una din relaţiile acelea tumultoase pe care nu le vezi decât în ultimul moment, când, de obicei, e prea târziu să mai faci ceva şi te laşi dus de val. Era o tipă roşcată, ceva mai scundă ca mine, avea un corp suplu, şolduri perfect proporţionate. Micile imperfecţiuni ale feţei erau ca zgomotul de pe fotografiile vechi, în sepia [...]

Ştiam că era foarte dificilă şi totuşi, pentru câteva luni, părea că reuşisem să o îmblânzesc. [...] Noi...singuri in apartamentul din Gheorgheni. [...]

Cu câteva ore în urmă, o salvasem de la o ploaie torenţială (o cautasem cu taxiul prin tot oraşul, după care o dusesem acasă) dar eu tot reuşisem să mă ud până la piele. [...] Prin cămaşa ei umedă i se putea vedea silueta elegantă a sânilor fermi şi obraznici. Am încercat totuşi să evit cu privirea decolteul ei şi mi-am aprins o ţigară: [...]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu