vineri, 29 aprilie 2011

Excursie de Pasti

Fusei a treia zi de Pasti cu parintii si sora prietenei mele la Bucuresti sa-si rezolve parintii ei niste probleme. Totul bine si frumos pana la drum. Cinci provinciali inghesuiti intr-un Opel Corsa, cu motor de 1.2!

Bah sa mor pe dealurile din apropierea Valcei. Cine le-a pus frate acolo? Cine dreq a facut drumurile pana acolo? Va spun eu cine. Unu care n-a auzit de linii drepte si de nivelarea traseului cat de cat. Ma imbolnavii frate urcand cu Corsa si cu cinci oameni inauntru. Cu pedala la maxim in viteza a treia si ma rugam de masina sa nu se opreasca si s-o ia inapoi!

Si apoi, la intoarcere, cand se mai rarefie traficul, PAC! ma trezesc cu o incepatoare in fata mea intr-un Ford Fiesta. Si in fata ei un tir. Zisei in gandul meu :asta e, oricum nu e inca noapte, ajung eu pana maine! Si mearsa tipa asta cu lamaita in parbriz cu 15-20 km/ora, nu exegerez si imi tot frana in fata de era sa opresc motorul din greseala, asa vreo 5 minute, daca nu mai mult. Pana la urma trecui de ea si de TIR si accelerai eu ca un oltean fericit ca are drumuri bune pe unde sa alerge cu masina si ii dadui in gura tot drumu pana, frate, intr-o curba, ma trezii cu unu ca semnalizeaza stanga pe linia continua si franeaza. Trasai de volan stanga si il depasii pe linia continua inainte sa faca el stanga. Si nu vad frate un echipaj de politie parcat, politistii cu mainile in cap disperati:Ce faci frate, esti copac?! esti nebun!! Bah, nu va spun, de nu mersai cu morcovu in cur tot drumul, uitandu-ma in retrovizoare sa vad daca nu ma urmareste vreun girofar. Si ca sa imi faca mie in ciuda, in fiecare sat, satuc, cate un echipaj de politie. Bah crek am vazut vreo 10 in seara aia, pe bune. Ma gandii eu ca nu-s totusi de la rutiera ca nu era nici unu cu radarul. Da' morcovu tot in cur pt restul drumului.

Ce sa va spun: pleaca olteanu in excursie, dar parca mie imi pleca si mintea la plimbare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu