marți, 10 mai 2011

Intamplare intr-o parcare

Fusei astazi in complex sa scot ceva imagini color si parcai in parcarea de langa - gratuita dom'le...ceea ce e neobisnuit pt Timisoara -. Cum iesii din masina ma intampinara doi tiganusi: Sefu, da' si mie 1 leu! zice unu....Da' si mie 1 leu! zice celalalt Stiind ca e bine sa le dai leul ala (daca tii la vopseaua masinii) imi scosei portofelul ca sa constat ca n-aveam decat bancnote mari. Unu din tiganusi ma vede si imi zice: Lasa sefu' ca daca n-ai acu', imi dai la intoarcere! "Bine!, zic eu, "Iti dau la intorcere!"ii zic, la care tiganusu' ma intreba daca stau mult.
Nu acord importanta la eveniment si ma duc sa rezolv problema. Cred ca imi lua cam 30 min sa rezolv in complex, dupa care ma intorsei la parcare, ca sa constat din departare ca lasasem geamu' la masina deschis larg. Speriat ma indreptai spre tiganusi: "Sefu, vezi k ti-ai lasat geamu deschis. Noi te-am asteptat langa masina, credeam ca vii diseara! zice unu din tiganusi. Eu, scosei cativa LEI si le dadui la tiganusi si le multumii (verificasem in masina si nu lipsea nimic).

Zic eu in gandul meu: Uite dom'le, ca astia is doi tigani cinstiti! Puteau sa ma usureze de hainele lasate pe bancheta din spate (cel putin).

2 comentarii: