marți, 10 mai 2011

M-am saturat!

M-am saturat sa fiu privit ca un ciudat, doar pentru ca ma opresc in trafic si las alti soferi sa iasa din parcare, in loc sa trec indiferent si sa ii las sa astepte la nesfarsit.
M-am saturat sa ma simt strain intr-o lume care nu pune pret decat pe superficialitate si pe nesimtire.
M-am saturat de strazile ilogice din Timisoara, de firmele nesimtite care ridica masini pe considerente pur nefondate, de parcarile cu plata si patronii lor care, tragand cateva linii pe asfalt iti iau prea mult/ora pt simplul fapt ca nu ai de ales si trebuie sa opresti acolo.
M-am saturat sa cumpar rovigneta si sa vad ca nu se construiesc sosele NOI sau daca se construiesc - sunt prost facute sau nu fac fata traficului.
Mi-e sila de conceptia de EV MEDIU a unor cetateni ai tarii care considera ca eutanasierea cainilor fara stapan ar fi o solutie.
M-am saturat sa traiesc in Romania.
Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu